نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خداحافظی ؟ زودتر از آنچه فکرش را می کردی

خداحافظی ؟ زودتر از آنچه فکرش را می کردی

برزیلی تكنیكی یووه كه سال گذشته با امید فراوان به صورت قرضی از مونیخ عازم تورین شد تا یكی از بازیكنان مؤثر برای موفقیت‌های هدف‌گذاری شده بانوی‌پیر باشد در واپسین روزهای ماه آوریل 2019 سرنوشتی متفاوت‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌شد پیدا كرده است.

 

وقتی در همان هفته‌های نخست رقابت‌های این فصل سری A او آب دهانش را به فدریکو دی‌‎فرانچسکو بازیكن ساسوئولو پرتاب كرد حاشیه‌های دور از انتظار كاستا در یوونتوس كلید خورد تا علی‌رغم شادابی كه او می‌توانست با حركات تكنیكی‌اش در تركیب تیم ایجاد كند مجبور به دور ماندن از میادین شود. تصادف رانندگی او در حاشیه سفر به پاریس برای شركت در مهمانی تولد نیمار و مصدومیت‌های او نیز ماجراهای بعدی بودند كه تكه‌های دیگر موانع پیش‌روی او را شكل دادند تا 47 بازی او در رقابت‌های مختلف در نخستین فصل حضور، در فصل جاری به 25 بازی تقلیل یابد.

 

اگر در ابتدای فصل ارزش كاستا در حدود 80 میلیون یورو تخمین زده می‌شد با آنچه در این فصل پیرامون او روی داده بعید است باشگاه‌های خواهان او حاضر به پرداخت رقمی بیش از 50 الی 60 میلیون یورو شوند.

 

آینده كاستا در ماه‌های آتی در خروج از یووه با قیمتی كاهش یافته و یا ماندن و تولدی دوباره در كنار غول‌های تورینی رقم خواهد خورد.

 

برای مشاهده ی نظرات سایر دوستان یوونتوس در رابطه با فروش دوگالاس کاستا، می توانید به پست اختصاصی کاستا در صفحه ی اینستاگرام یوونتوس دات ای ار مراجعه کنید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: